اهنگ های جدید

ممکن است دانلود آلبوم های یک نوازنده برای شما وقت گیر و خسته کننده باشد ، چون تمام آهنگ های یک آلبوم زیبا نیستند .
به همین دلیل ما این سایت را ایجاد کردیم تا فقط آهنگ های مشهور و دلنشین نوازندگان را در اختیارتان بگذاریم تا بدون تلف کردن وقت ، برای پیدا کردن آهنگ های مورد علاقه تان ، آن ها را از سایت ما به راحتی دانلود کنید!

منبع: bestsong.blog.ir

  • ۰
  • ۰

دیسکو گرافی و مجموعه آثار ونجلیس

ونجلیس، هموطن یانی بوده و متولد یونان می باشد. ونجلیس در جوانی به نواختن ساز در کلوپ های شبانه می پرداخت تا اینکه با آشنایی با دمیس روسس گروهی را تشکیل داند و به شهرت  و محبوبیت خوبی نیز دست یافتند

اوانگلوس اودیسئاس پاپاتاناسیو ^  (وَنگِلیس  مشهور به ونجلیس زادهٔ ۲۹ مارس ۱۹۴۳ میلادی، ولوس، یونان) آهنگساز و نوازندهٔ سبک الکترونیک،امبینت، نیو اِیج،پراگرسیو،جَز و پاپ راک است.

او بیشتر به دلیل آهنگسازی موسیقی فیلم ارابه‌های آتش شناخته می‌شود که برندهجایزه اسکار سال ۱۹۸۱ شد، از دیگر کارهای برجستهٔ او ساخت موسیقی فیلم‌هایبلید رانر، ۱۴۹۲: فتح بهشت و اسکندر است.

آهنگ فیلم ارابه های آتش، از مشهورترین و زیباترین آثار ونجلیس می باشد. ونجلیس طی سالهای فعالیت طولانی حرفه ای خود جوایز بسیار زیادی را از جمله " جایزه گرمی " دریافت کرده است.

ونگلیس دورهٔ حرفه‌ای موسیقی خود را با همکاری در گروه‌های موسیقی دههٔ ۱۹۶۰ مانند Aphrodite's Child آغاز کرد. از میانه‌های دهٔ ۱۹۷۰ به ساخت موسیقی برای چند مستند دربارهٔ جانوران و طبیعت روی آورد که موفقیت این کارهای او سبب شد تا به موسیقی فیلم علاقهٔ بیشتری نشان دهد. در اوایل دههٔ ۸۰ میلادی ونگلیس به عنوان یک پروژهٔ جانبی، به همراه جان اندرسون ،خوانندهٔ گروه پراگرسیو راک انگلیسی یس، چند آلبوم را تحت عنوان جان و ونگلیس عرضه کرد. در سال ۱۹۸۱ جایزه اسکار برای موسیقی فیلم ارابه‌های آتش را به عنوان آهنگساز آن فیلم دریافت کرد. تک‌آهنگ «ارابه‌های آتش» که برای آلبوم موسیقی این فیلم عرضه شد توانست تا جایگاه نخست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد بالا بیاید،همچنین از این تک‌آهنگ در مسابقه‌هایالمپیک ۲۰۱۲ لندن و درهنگام اهدای مدال استفاده شد.

ونگلیس با بیش از ۵۰ سال فعالیت در عرصهٔ موسیقی توانسته بیش از ۵۲ آلبوم منتشر کند و از وی همواره به عنوان یکی از برترین آهنگسازان موسیقی الکترونیک در همهٔ دوران یاد می‌شود.

گلچینی از بهترین آهنگ های ونجلیس در ادامه مطلب...

Vangelis - Prelude 4:24
Vangelis - La Petite Fille De La Mer 5:54
Vangelis - Chariots Of Fire 3:23
Vangelis - Monastery Of La Rabida 3:44
Vangelis - Love Theme 4:58
Vangelis - Rachel's Song 4:47
Vangelis - Ask The Mountains 7:53
Vangelis - Conquest Of Paradise 5:31
Vangelis - Alpha 5:34
Vangelis - Spiral 6:56
Vangelis - Losing Sleep 6:42
Vangelis - Light And Shadow 3:54
Vangelis - Introduction 1:31
Vangelis - Opening 1:21
Vangelis - Fields Of Coral 7:43
Vangelis - Tears In Rain 3:01
Vangelis - One More Kiss, Dear 3:58
Vangelis - Irlande 4:47
Vangelis - Titles 3:32

دانلود با حجم 122 مگابایت

نکته:برای دانلود باید روی آهنگ مورد نظرتان کلیک کرده(با قابلیت پخش آنلاین) و گوشه سمت راست پایین صفحه دکمه دانلود رو بزنید.

-دقت کنید که دانلود کل آهنگ ها به صورت زیپ پولی میباشد  و دست ما هم نیست!
-نظرهای شما برای ما بسیار ارزشمند می باشد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی